warunki sprzedaży hurtowej do akceptacji

Sprzedaż hurtową prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00.
Po wcześniejszym uzgodnieniu zapraszamy również w innych porach.
Ceny hurtowe dotyczą sprzedaży roślin dla przedsiębiorców lub instytucji, szkółek, sklepów, hurtowni ogrodniczych, firm urządzających tereny zieleni.

Zamówienia prosimy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Przy realizacji zamówień przestrzegana jest kolejność zgłoszeń.

Zamówienia na rośliny z gruntu należy składać minimum 7 dni przed odbiorem. Jeśli klient nie odbierze zamówionego materiału w ciągu 3 dni od ustalonego terminu odbioru, zamówienie zostanie anulowane.

W przypadku zamówień potwierdzonych zadatkiem nieodebranie zamówionych roślin w terminie 14 dni od obustronnie uzgodnionej daty ich odbioru, skutkuje przepadkiem zadatku.

Należność za zakupiony materiał roślinny płatna jest gotówką, kartą płatniczą lub przelewem bankowym. Przed dokonaniem kolejnych zakupów należy całkowicie uregulować wcześniejsze zobowiązania.

Stosujemy następujący system bonifikat:

  1. zakupy powyżej 3 000zł do 5 000zł – upust w wysokości 3%
  2. zakupy powyżej 5 000zł do 10 000zł – upust w wysokości 5%
  3. zakupy powyżej 10 000zł – upust w wysokości 7%

Uwaga: Upusty nie dotyczą oferty promocyjnej, wyprzedażowej oraz młodego materiału szkółkarskiego. Upusty nie sumują się. W indywidualnych przypadkach istnieje możliwość negocjacji cen.

Istnieje możliwość odpłatnej dostawy roślin do odbiorcy na warunkach uzgodnionych indywidualnie.

Po wydaniu materiału roślinnego reklamacji ilościowych nie uznaje się. Zastrzeżenia oraz uwagi dotyczące jakości zakupionego materiału roślinnego przyjmowane są w formie pisemnej na adres Spółki lub elektronicznie na adres: kzd@plantico.pl.

Terminy składania reklamacji:

  • Materiał roślinny z uprawy pojemnikowej do 14 dni od daty wydania,
  • Materiał roślinny z bryłą lub gołym korzeniem:
  • zakupiony jesienią: – do 15 kwietnia następnego roku kalendarzowego,
  • zakupiony wiosną: – do 15 maja bieżącego roku kalendarzowego.
  • Rośliny z oferty specjalnej – w innych terminach ustalonych indywidualnie z Klientem.

Niezachowanie powyższych terminów powoduje utratę uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne.

Do reklamacji należy załączyć odpowiednie zdjęcia, które umożliwią ocenę zasadności zgłoszonych zastrzeżeń lub uwag.

 

Niniejsze warunki sprzedaży obowiązują od 25.10.2022 roku.