warunki sprzedaży hurtowej do akceptacji
SPRZEDAŻ HURTOWA:
Sprzedaż hurtową prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00.
Po wcześniejszym uzgodnieniu zapraszamy również w innych porach.
Ceny hurtowe dotyczą sprzedaży roślin dla przedsiębiorców lub instytucji, szkółek, sklepów, hurtowni ogrodniczych, firm urządzających tereny zieleni.
ZAMÓWIENIA:
Zamówienia prosimy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Przy realizacji zamówień przestrzegana jest kolejność zgłoszeń.
Zamówienia na rośliny z gruntu należy składać minimum 7 dni przed odbiorem. Jeśli klient nie odbierze zamówionego materiału w ciągu 3 dni od ustalonego terminu odbioru, zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku zamówień potwierdzonych zadatkiem nieodebranie zamówionych roślin w terminie 14 dni od obustronnie uzgodnionej daty ich odbioru, skutkuje przepadkiem zadatku.
WARUNKI PŁATNOŚCI:
Należność za zakupiony materiał roślinny płatna jest gotówką, kartą płatniczą lub przelewem bankowym. Przed dokonaniem kolejnych zakupów należy całkowicie uregulować wcześniejsze zobowiązania.
BONIFIKATY:
Stosujemy następujący system bonifikat:
- zakupy powyżej 3 000zł do 5 000zł – upust w wysokości 3%
- zakupy powyżej 5 000zł do 10 000zł – upust w wysokości 5%
- zakupy powyżej 10 000zł – upust w wysokości 7%
Uwaga: Upusty nie dotyczą oferty promocyjnej, wyprzedażowej oraz młodego materiału szkółkarskiego. Upusty nie sumują się. W indywidualnych przypadkach istnieje możliwość negocjacji cen.
TRANSPORT:
Istnieje możliwość odpłatnej dostawy roślin do odbiorcy na warunkach uzgodnionych indywidualnie.
REKLAMACJE:
Po wydaniu materiału roślinnego reklamacji ilościowych nie uznaje się. Zastrzeżenia oraz uwagi dotyczące jakości zakupionego materiału roślinnego przyjmowane są w formie pisemnej na adres Spółki lub elektronicznie na adres: kzd@plantico.pl.
Terminy składania reklamacji:
- Materiał roślinny z uprawy pojemnikowej do 14 dni od daty wydania,
- Materiał roślinny z bryłą lub gołym korzeniem:
- zakupiony jesienią: – do 15 kwietnia następnego roku kalendarzowego,
- zakupiony wiosną: – do 15 maja bieżącego roku kalendarzowego.
- Rośliny z oferty specjalnej – w innych terminach ustalonych indywidualnie z Klientem.
Niezachowanie powyższych terminów powoduje utratę uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne.
Do reklamacji należy załączyć odpowiednie zdjęcia, które umożliwią ocenę zasadności zgłoszonych zastrzeżeń lub uwag.
Niniejsze warunki sprzedaży obowiązują od 25.10.2022 roku.